في 20-08-2017 06:02 PM
في 22-08-2017 12:11 PM
Hi @abu-hamoo
We are sorry for what happened with you, as I can see on my system that there is an escalated case for you and we going to contact you soon.
Don't hesitate to contact us through support page (live Chat and Email) or social media channels Facebook and Twitter.
Thanks for contacting us.
Abdullah Mohamed.
في 22-08-2017 09:07 PM
في 25-08-2017 06:18 PM
هلا اخوي @abumushil
نتاسف على اللي صار معك.
ياليت تزودنا برقم الطلب على الخاص عشان اقدر اساعدك؟
وتقدر تتواصل معنا عبر المحادثة المباشرة والرسائل في صفحة المساعدة أو عبر مواقع التواصل الاجتماعي الفيس بوك و تويتر وراح يتم الرد عليك بشكل مباشر.
حنا في انتظارك.
عبدالله محمد.