في 03-09-2019 05:02 PM
اعتقد ان الشركة تحافظ على اي عميل سواءا كان جديد او قديم..
ركبت الشريحه الجديده, ما اشتغلت وانقطع الخط القديم..
3 ساعات مع شات المساعده ومع كثر الأسئله اطلع بلا شي لليوم التاني..
وبعد معاناة معهم يتصل احد من (القسم المختص) يقول اطلب شريحه بدل فاقد تانيه وادفع ونجيبلك شريحه وتضاف على رصيدك
وللآن ثالث يوم وبدون شريحه ولا خط..:
واتواصل مع المساعده ... (شكرا لتواصلك والكلام ده) واسأل عن الشريحه .. تقول ( 1 الى 5 ايام عمل حسب وضع الشحنه)
لما كنت عميل جديد واول مره طلبت ماشاء اغلله تاني يوم كانت الشريحه موجوده.. ايش معناه اللي بيصير دحين.. فجأة صار في سياسات شحن
زودتوها علي وما بقيت قابل اي اعتذار
في 05-09-2019 01:38 AM
مرحبا أخوي @Hebato،
نشكرك على التواصل معنا من خلال قنوات التواصل لجوي من STC.
نعتذر على اللي تواجهه، تواصل معنا عبر حساباتنا بمواقع التواصل الاجتماعي أو المحادثة المباشرة بالتطبيق أو بالرابط التالي لمساعدتك بشكل أفضل:
https://www.jawwy.sa/ar/content/support
تحياتي