في 19-01-2020 09:03 AM
شريحتى ما اتفعلت الى الان مع العم انى كنت فى خدمة زين واشتريت شريحة على نفس الرقم .وقال لى بتتفعل من التطيق مباشرة
لكن التطيق ما عارف اتعامل فيه . بيقول لى انى ما عندي رقم جوي .
ايه الحل ؟؟؟
في 25-01-2020 04:01 AM
السلام عليكم الخطوات هي
1/تنزل اتطبيق بعد ادخال الشريحة في الجهاز
2/يجيك خيارين شراء و لدي اختار لدي
3/ تسجيل الشريحة بحساب يعني تسجل ايميل للشريحة و الشريحة بتكون مرتبطة بالايميل و تضع في الحسبان فقدانك للايميل فقدانك لمميزات الشريحة المتوفرة
4/اشحن وفعل و الشحن اما ببطاقة سوا او عن طريق خدمة سداد.
5/هناك باقات مرنة تمكنك من استرجاع مبلغ مالم يتم استخدام الباقة او جزء منها و هناك باقات شهرية لا يمكن استرجاع ما بقي منها .