تدريب الموظفيين فى خدمة العملاء لفهم كيفية عمل النظام ، حيث ان جميع موظفى خدمة العملاء ليس عندهم دراية كافية بكيفية عمل البرنامج و بالتالي لا يقدمون خدمة صحيحة للعميل لأستفسار ، ياريت الشركة تدرب الناس بشكل كافى لان انتم كشركة اون لاين ، لايوجد رقم تواصل يبقى على الاقل فى تدريب ممتاز لخدمة العملاء علشان تفهم المشاكل بطريقة صحيحة وتقدر تحلها ، الجماعة عندكم بيرموا المشكلة على شركات تانية واسباب غير منطقية مما يؤدي لتعقد المشكلة اكثر وليس حل المشكلة ، طبعا ده لو كنتم حابين تبقوا شركة محترمة بتقدم خدمات محترمة وتحترم العميل ، لو مش حابيين استمروا زي ما انتم خدمة العملاء تبعكم لا تقدم ولاتحل وفى الاخر استياء
... عرض المزيد