16-04-2017 02:03 PM
24-05-2017 10:12 PM
25-05-2017 09:27 AM
وعليكم السلام @ayman2
تفضل يالغالي، حنا بالخدمة.
لا تتردد بمراسلتنا اذا احتجت مساعدة في أي شيء ثاني عبر المحادثة المباشرة والرسائل في صفحة المساعدة أو عبر مواقع التواصل الاجتماعيالفيس بوك و تويتر وراح يتم الرد عليك بشكل مباشر.
شكراً لتواصلك معنا
صباح
29-06-2020 03:44 AM
30-06-2020 06:28 PM
حياك الله موسى في جوّي من stc وشاكرين تواصلك معنا
نعتذر لك على اللي صار معك، يا ليت تتواصل معنا عبر تويتر، فيس بوك، او المحادثة المباشرة لمساعدتك بهذا الخصوص
يا ليت تضغط على زر قبول كحل وكذلك زر الاعجاب في حال كان ردي مفيد لك
تحياتنا،
احمد
31-08-2020 05:26 AM
06-09-2020 03:22 PM
Thank you for contacting Jawwy from stc
We are sorry to hear that, but the The SIM card is valid for 90 days from the date of the most recent activity that has been charged for, such as making calls or using data or sending SMS or top up. Please check more by visiting this link: https://community.jawwy.sa/t5/Receive-and-Register/What-is-the-validity-of-the-number-SIM-in-Jawwy-f... , after the number is being inactive you ccan not have it again and you need to order new SIM.
If this solution was helpful please press on accept as solution
Kind regards,
Amjad
10-02-2022 10:37 AM
10-02-2022 10:41 AM