إلغاء
إظهار نتائج لـ 
البحث بدلاً من ذلك عن 
هل تعني: 
aawad
مشارك جديد

تدريب الموظفيين فى خدمة  العملاء لفهم كيفية عمل النظام ، حيث ان جميع موظفى خدمة العملاء ليس عندهم دراية كافية  بكيفية عمل البرنامج  و بالتالي لا يقدمون خدمة صحيحة للعميل لأستفسار ، ياريت الشركة تدرب الناس بشكل كافى لان انتم كشركة اون لاين ، لايوجد رقم تواصل يبقى على الاقل فى تدريب ممتاز لخدمة العملاء علشان تفهم المشاكل بطريقة صحيحة وتقدر تحلها ، الجماعة عندكم بيرموا المشكلة على شركات تانية واسباب غير منطقية مما يؤدي لتعقد المشكلة اكثر وليس حل المشكلة ، طبعا ده لو كنتم حابين تبقوا شركة محترمة بتقدم خدمات محترمة وتحترم العميل ، لو مش حابيين استمروا زي ما انتم خدمة العملاء تبعكم لا تقدم ولاتحل وفى الاخر استياء 

 

 

1 تعليق
تم تغيير الحالة إلى: موجودة مسبقاً
mohamed
كابتن جوّي
كابتن جوّي

هلا بك عزيزي وحياك الله في جوي من STC. نشكرك لتزويدنا بالفكره هذى، بالقعل تم تنفيذ الفكره هذى من قبل. الحين تقدر تتواصل معنا وان شاء الله بيتم افادتك باي استفسار. 

شكرا لتواصلك معنا.
محمد